Secció d'ajuda - Premi WeMed a la Sostenibilitat Mediterrània 2021

Enviament de sol-licituds
La presentació de sol-licituds consta de dos passos:
Altres:

Pas 1: Crear l'annex tècnic a través d'aquest portal

Podeu consultar les preguntes incloses al formulari de sol-licitud en aquest document PDF disponible en anglès, francès i català. Aquest és només un document de referència, no es pot utilitzar per sol-licitar el premi. Les sol-licituds s'han d'enviar mitjançant el formulari en línia.

Un cop al formulari en línia, cal omplir les pestanyes de manera consecutiva. No tindreu accés al bloc 2 fins que no s'hagi completat el bloc 1, etc. Tanmateix, un cop completat un bloc, sempre podeu tornar enrere per modificar la informació dels blocs anteriors. La informació introduïda en un bloc es pot desar abans de continuar omplint el següent.

Un cop emplenats tots els camps obligatoris i adjuntada una signatura vàlida, podreu generar l'annex tècnic de la sol-licitud en format PDF. Baixeu-lo i deseu-lo. Un cop generat el PDF, el formulari ja no es podrà modificar.

Pas 2: Omplir el formulari de sol-licitud oficial de Premi Wemed a través del portal de procediments GENCAT

Introduïu el portal GENCAT, descarregueu el formulari de sol-licitud del premi WeMed 2021 en PDF. Un cop emplenat el formulari i adjuntant els documents necessaris, deseu-lo al vostre escriptori.

Els documents necessaris són:
  1. PDF de l'annex tècnic (generat al pas 1)
  2. Document d'identificació fiscal de l'entitat sol-licitant
  3. Document d'identificació del representant de l'entitat
  4. Document que certifica la capacitat del representant per actuar com a agent de l'entitat
  5. Certificat del títol del compte bancari
NOTA: Les sol-licituds que no incloguin tots els documents requerits no es validaran.

Finalment, hi ha diferents opcions per verificar la vostra identitat:
  1. Podeu imprimir el formulari de sol-licitud (annex tècnic), signar-lo a mà i enviar-nos-el, juntament amb altres 4 documents requerits enumerats anteriorment, dins dels 10 dies hàbils següents a la presentació virtual de la sol-licitud. Els fitxers s'han d'enviar per correu certificat o missatgeria registrada a la següent adreça:
    «Centre d'activitats regionals per al consum i la producció sostenibles
    Agència de Residus de Catalunya
    C/ Dr. Roux núm. 80
    08017 Barcelona, Espanya»
    Envieu-nos una còpia digital del vostre número de rebut/seguiment a info@wemedaward.org perquè tinguem la prova que aquest enviament s'ha realitzat en un termini de deu dies hàbils des de l'enviament virtual de la sol-licitud.
  2. A causa de les circumstàncies excepcionals causades per la pandèmia COVID-19, en cas que no pugueu enviar la documentació per correu certificat dins dels 10 dies següents a la presentació de la sol-licitud en línia, la Secretaria Tècnica substituirà aquest pas per una videotrucada per verificar la identitat de la persona que representa l'entitat sol-licitant, en cas que aquesta entitat hagi estat seleccionada com a finalista de la seva subcategoria.
  3. Si teniu un certificat digital autoritzat per l'Agència Catalana de Certificació, podeu signar el formulari de sol-licitud per via electrònica.
Abans de respondre al qüestionari, es recomana llegir atentament la pàgina de preguntes més freqüents (FAQ). Aquí trobareu, entre altres coses, els criteris d'avaluació i les bases legals.

Informació general sobre el premi WeMed

Al lloc web Premi WeMed a la Sostenibilitat Mediterrània 2021 trobareu tot el que necessiteu saber sobre la convocatòria de candidatures del Premi WeMed 2021.

Contacte/Suport

Telèfon: +34 93 553 87 84
Correu electrònic de contacte: info@wemedaward.org