Has arribat al document Pàgina d'inici Accés directe als contingut
Agència de Residus de Catalunya
Instruccions per a l’ompliment i la presentació telemàtica o en paper de les sol·licituds de subvenció de l’ARC 2010.
 

Tant si voleu fer la presentació telemàtica com en paper, heu d’omplir les dades del formulari de sol·licitud seguint els següents passos:

  • Descarregueu en el vostre ordinador el formulari de sol·licitud que desitgeu i si s’escau els formularis addicionals d’IVA i PIME. Si voleu fer la presentació en paper també heu de descarregar la instància corresponent.
  • Si voleu fer la presentació telemàtica, per omplir les dades d’un formulari cal que accediu a lEditor de convocatòries que us proporciona l’ARC mitjançant aquest enllaç. L’editor pot tardar uns segons a descarregar-se. Un cop actiu, heu d’obrir el formulari que us heu descarregat anteriorment i omplir les seves dades. En qualsevol moment podeu desar els canvis i reprendre la introducció més endavant. És de la vostra responsabilitat la correcte gestió de les dades que emmagatzemeu en el vostre ordinador. Aquest editor també s’ha de fer servir per omplir els formularis d’IVA i PIME si són necessaris. El formulari d’instància en canvi, és un document Word estàndard.
  • Per la presentació telemàtica heu d’ajuntar, dins del formulari de sol·licitud, tota la documentació addicional que us sigui demanada, inclosos si s’escauen, els formularis d’IVA i PIME correctament omplerts. El formulari de sol·licitud disposa d’apartats específics per adjuntar tota aquesta documentació.
  • Si voleu fer la presentació en paper, podeu fer servir el mateix Editor de convocatòries o bé l’Adobe Reader, encara que en aquest darrer cas no podreu desar les dades, tan sols imprimir-les. Per a la presentació en paper no heu d’adjuntar dins del formulari cap document addicional ja que els aportareu físicament al registre de l’ARC.
  • Un cop finalitzada la introducció de les dades heu de validar el seu contingut mitjançant el botó corresponent disponible al peu del formulari.
  • Passada la validació, deseu el formulari i escolliu entre la presentació telemàtica o la presentació en paper.
  • Per fer la presentació telemàtica heu de disposar d’una signatura electrònica vàlida (*), per tal de signar la totalitat del formulari. Un cop signat i desat, l’heu de trametre cap a l’ARC amb el botó Enviar que us apareixerà al peu del formulari. Us serà presentat un rebut en format PDF que podreu guardar i imprimir. En aquest cas, esteu enviant a l’ARC un sol document electrònic que conté tota la informació de la vostra sol·licitud.
  • Si voleu fer la presentació en paper heu d’imprimir i signar manualment el formulari de sol·licitud, els formularis d’IVA i PIME si calen i la instància corresponent degudament formalitzada. Finalment heu de fer arribar tots aquests documents, acompanyats de la documentació annexa necessària, al registre de l’ARC.
(*) Per signar els documents, es pot utilitzar el Clauer idCAT de CATCert (http://www.idcat.net/idcat/ciutada/menu.do?clauer) o el DNI electrònic (http://www.dnielectronico.es/). Per més informació sobre l’ús i obtenció dels certificats visiteu la pàgina web de referència.